Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Během přepravy zboží k zákazníkovi může dojít k poškození zásilky. V tomto případě je třeba kontaktovat náš e-shop a dohodnout jedno z následujících řešení:

1) Zašleme zákazníkovi bezplatně nové zboží

2) Vrátíme peníze – v obou případech je podmíněno tím, že nám poškozené zboží doložíte fotografií

Reklamaci lze provést telefonicky na čísle 606 138 527, e-mailem na info@dortovedekorace.cz,

nebo osobně na adrese:

U Rybníčku 572, Nová Bystřice 378 33

Pro lepší vyřízení reklamace použijte formulář pod tímto textem.

O průběhu reklamace je zákazník informován telefonicky, nebo e-mailem. Berte prosím na vědomí, že nejsme povinni dodržet Vámi navržený způsob reklamace. Vše je řešeno individuálně a vždy se vybere řešení ke spokojenosti obou stran.

  

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

 

Nelze odstoupit od smlouvy u zboží, které podléhá zkáze nebo jej zákazník vyňal z hygienického obalu. Pokud si zásilku nepřevezmete a dopravce ji vrátí zpět, budeme nuceni vymáhat náklady tímto vzniklé.

  

Text níže označte, zkopírujte, vložte do svého textového editoru (word, libre aj..) a vyplněný odešlete na email info@dortovedekorace.cz, poštou se zbožím, nebo dle jinak domluveného postupu.

  

▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼

 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

Firma/jméno/IČ a adresa kupujícího:
(pokud bude adresa pro vrácení jiná uveďte ji také)

Kontaktní osoba:

Tel:

E-mail:

Číslo účtu (v případě vrácení platby):

Reklamované zboží:

Datum nákupu:
(Datum vystavení faktury)


Číslo faktury:

Věcný a stručný popis závady:

Návrh způsobu řešení reklamace:

1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je nutné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.

2. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.

3) Reklamaci můžete usnadit pokud budete mít video, nebo foto důkaz o poškození zboží.

Datum: __________________ Podpis kupujícího: _______________________________________

                                                                                                                                                                                          

NEVYPLŇUJTE!!! (vyplní prodejce)


Datum přijetí reklamace:

Reklamaci vyřizuje:

Vyjádření prodejce:

Datum: __________________ Podpis prodejce: _________________________________________